Escapadă de week-end

     Stresul cotidian îşi pune tot mai mult amprenta pe corpurile noastre, ne "mănâncă" din interior ca o boală cronică şi uneori nici nu realizăm că suntem la capătul puterilor. Atunci când simţi că ai vrea ca noaptea să fie mai lungă şi ziua mai scurtă, înseamnă că ai ajuns să nu te mai bucuri de viaţă şi că ai nevoie de o pauză, fie ea şi de câteva zile. Dacă îţi doreşti relaxare totală atunci îţi sugerez să-ţi aloci un week-end în care să profiţi de cel mai mare centru de wellness şi relaxare din Europa: Therme. Planifică o călătorie la Bucureşti, rezervă o cameră la hotel şi relaxează-te cu o zi de SPA. Dacă totuşi esti o persoană căruia îi plac aventurile şi călătoriile, iar relaxarea pentru tine înseamnă vizitarea punctelor de atracţie din alte ţări sau a te distra alături de prietenii tăi, atunci vă recomand ofertele celor de la CND Turism, pe site-ul lor veţi găsi circuituri, sejururi, programe de weekend şi tot felul de destinaţii speciale.


logo-vacante-nou
   
    Escapadă de weekend 

   Eu am studiat intens ofertele deoarece îmi doresc foarte mult să am parte de un city break ca în filme, să-mi părăsesc pentru câteva zile România şi să admir frumuseţile pe care alte ţări le are de oferit. Recomandarea mea pentru mine, şi pentru voi, este o escapadă de weekend în 5 capitale. Cum ar fi să vizitezi Austria, Serbia, Croatia, Slovacia şi Ungaria în doar 3 zile? Vă zic eu cum ar fi, extenuant dar şi super tare! Cred că e o experienţă greu de egalat şi la sfârsit te vei simţi ca şi cum ai alergat 10 km la un maraton pentru o cauză nobilă, atât de fain ar fi şi ai mai tăia câteva ţări de pe lista ta cu "de vizitat" ( ştiu că ai şi tu o listă din asta ).


    Cât costă această evadare din cotidian? 

  Pentru un maraton de 3 zile, plăteşti suma de 180 euro cu menţiunea că trebuie achitat minim 50 euro în avans la înscriere. Acest pachet include transportul cu autocar de 2 *, 3 nopti cazare cu mic dejun în hotel de 2, respectiv 3 * într-o cameră dublă (cu grup sanitar propriu cu duş) şi serviciile unui ghid român. Pe lângă acestea, va trebui să aveţi bani pentru intrările la obiectivele turistice şi asigurarea STORNO. care reprezintă aproximativ 1.5 % din preţul călătoriei şi pot fi restituiţi, conform condiţiilor poliţei de asigurare, dacă nu mai mergeţi în excursie.

    Puncte turistice vizate

   Am observat în lista cu detalii afişată pe site foarte multe obiective turistice şi asta mă bucură foarte tare. Eu recunosc că nu mai sunt aşa bună la geografie şi pun pariu că nici tu nu eşti 100% pregătit, aşa că m-am documentat şi am căutat deja câteva puncte turistice din listă. Trebuie să spun că pozele astea mă fac să-mi doresc şi mai mult să-mi rezerv un loc în iunie. Te rog să ai în vedere că pozele de mai jos reprezintă o treime din locurile pe care urmează să le vizitezi şi jur că eu ma simt deja în vacanţă. Ador să merg cu maşina, ba chiar mă relaxează, aşa că acest gen de vacanţă mi se potriveşte ca o manuşă dar hai să vedem unde vom poposi în escapada noastră.

Excursie prin Defileul Dunării (lacul de acumulare, Cazanele Mari si Mici)

Defileul Dunarii
   


Parlament - Belgrad
              
  02-Belgrade-Parlament.jpg


Biserica Sfantu Sava - Belgrad


Temple Saint Sava.jpg

 Palatul Schonbrunn - Viena



Roata Mare din Prater - Viena



Sediul ONU - Viena


Podul cu lanturi - Budapesta

Podul cu lanturi din Budapesta

Parlamentul Budapesta - vedere de pe Dunăre


Podul Elisabeta - Budapesta

podul Elisabeta - poze BUDAPESTA - kudika087004

Bastionul Pescarilor - Budapesta 



   Dacă te hotărăşti să accepti provocarea celor de la CND  Turism, vei avea ocazia să te bucuri de toate frumuseţile pe care le-ai admirat în pozele de mai sus şi încă multe altele. De câte ori vei avea ocazia să spui că într-un weekend ai vizitat atâtea obiective turistice? Cele 3 nopţi de cazare vor fi în Belgrad (Serbia), Gyor (Ungaria) şi Budapesta (Ungaria), iar simplul fapt că azi dormi într-o ţară şi mâine în alta, mie mi se pare foarte inedit. Nu am fost niciodată într-un astfel de weekend dar cu siguranţă mă tentează; mereu mi-am dorit să merg într-un circuit într-o ţară străină dar parcă să vizitezi 5 capitale într-o perioadă mai scurtă de timp, mi se pare mai avantajos intelectual dar şi financiar. Eu te las, mă duc să-mi fac bagajul pentru 25 iunie căci nu vreau să uit ceva.


***  Această postare a fost scrisă pentru Superblog. ***

0 comments